part 3

Mitt favoritstopp var nog i La rochelle i biscayabukten. Vi hade 35 grader och sol. När vi gick runt på stan var det nästan lite jobbigt men jag älskar ju värme så för mig var det ändå ett plus. Badade igen i atlanten, så JÄVLA skönt med tanke på att atalnten är iskall, riktigt svalkande!
 
Jättemysig stad
 
Jag och mor min
 
Haha, syns det hur slut vi är? Helt röda och svettiga, härligt! Här äter vi en stört god efterätt på nån resturang.
 
Sliten tjej, JAG VET.
 
Dagen efter åkte vi till staden Orleans. Värmen förflyttade sig med oss och självklart var det lika lökigt och påfrestande där. Hade en egen entagevåning på det hotellet, så jävla nice att få lite space från föräldrarna!! Dock var det som att sova i en bastu. Ingen aircondition med andra ord.
 
Katedralen i Orleans
 
Sen tog vi vårt pick och pack mot Versaille. Det var även där vi bodde när vi var i Paris. Vi tog nämligen tåget in för att slippa böka med bilen. Tog endast 25 min, så det var lugnt! Här är vi i alla fall i Versaille-slottets ENORMA trädgård.
 
Vi åkte runt med en liten golfbil. Helt fantastiskt var det.
 
Vi kom dock inte in i slottet eftersom kön var hur många kilometer lång som helst.
 
Haha, TJA! Så jävla sneaky av mig att köra även fast man var tvungen att vara 24 år XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0